Ultimul strop…

36165125.MiscWaterDrops1223020288

Sa las o lacrima acum s-alunece pe fata mea
Sa fie ultima din viata mea…
Sa inceteze-odata mascarada asta rea
Sa curga si ultimul strop din suferinta grea.

Iubirea poate mistui mai rau ca focul
M-am  saturat sa tot fortez norocul
Ultimul strop de-otrava ce-mi curge in vene
Sa moara odata cu toate visele mele…

…Vise ce mi-au macinat intregul suflet
Si inima mi-au facut sa dea un racnet
Din cauza ultimului strop de durere
Ce m-a redus pentru o vesnicie la tacere.

Amaraciunea toata vreau s-o dau deoparte
Asta sa fie ultimul strop de sperante desarte
De-acum nu o sa mai oftez in noapte
Imaginandu-mi ca exista „poate”.

Viata mea-i tanara si stiu ca intr-o zi
Voi putea din nou zambi
Ca voi gasi ultimul strop de dragoste curata
Care sa-mi faca inima din nou sa bata.

030117065945water_drop

~ de flamesofjoy pe Octombrie 16, 2009.

Un răspuns to “Ultimul strop…”

  1. deci poezia este superbă:x:x:x

Lasă un răspuns

 
