Bestia din intuneric

HowlOfTheWerewolf (Medium)

O bestie cu chip uman ma urmarreste-n noapte
Ii simt pasii atat de aproape
…Ah ma va prinde, ma va devora
De vie ma va sfarsia…

Mi-e frica, ma grabesc, da-o tot aud
Alerg, nu stiu ce-i de facut…
Unde sa ma ascund sa nu ma vada?
Nu vreau ca-n seara asta sa-i cad prada.

E-atat de intuneric printre strazi
Simt ca voi muri astazi…
La cine sa strig dupa-ajutor?
Ah…nu vreau sa mor! nu vreau sa mor!

Sfarsitul e aprope mi-e atat de frica
Am inima cat o furnica…
N-am unde sa mai fug, ma va gasi
Si zilele-mi aici se vor sfarsi…

Intr-o clipa-l vad cum apare…
Inima imi bate foarte tare
El simte toti ai mei fiori
Vad asta-n ochii lui scanteietori.

N-apuc sa mai clipesc macar o data
Pe mine sa napusteste indata
Cu ghiarele ma sfasie dintr-o miscare
Intr-o clipa raman fara suflare…

werewolf_in_london

~ de flamesofjoy pe Octombrie 17, 2009.

Lasă un răspuns

 
