Vaietul din adancuri

DURERE

Ce trup si suflet zbuciumat
Destinul mi-e blestemat
De mine, nimanui nu-i pasa pe pamant
Singura stau si suspin in vant.

Nu pot sa cred c-asa o durere mare
Incape-n inima-mi ce moare…
Moare de la atata vaiet neincetat
Ce zilele mi le-a curmat.

Ma simt sfarsita si chiar nu mai pot
De suferinta si durere-am obosit de tot,
Nu inteleg de ce viata m-a lovit
Si dintr-o data la pamant ea m-a trantit.

Sunt in deriva mai rau decat o nava
Prin venele mele curge lava
Mintile simt ca mi le pierd complet
Fara s-apuc macar sa scot un sunet…

Pentru ca inima imi urla atat de tare,
Dar urletul n-ajunge-n corzile vocale
Fiindca tot din interiorul meu moare
Caci nu mai am nici un strop de alinare.

Nu pot trai in lumea asta atat de cruda,
Care parca imi face in ciuda
Si ma batjocoreste fara mila si regrete
Spunandu-mi ca am simturile defecte.

As vrea sa plec departe-n lume, undeva
Unde sa nu ma stie nimenea
Sa nu-mi mai amintesc vreodata
Cat am avut inima de-insangerata…

screaming

~ de flamesofjoy pe Octombrie 22, 2009.

2 Răspunsuri to “Vaietul din adancuri”

  1. asa sunt si eu

  2. :(:(:(

Lasă un răspuns

 
