Suflet de inger

angel-1

Suflet de inger…in trup posedat
Gandul meu pur a fost intinat
De-un diavol viclean ce m-a ademenit
Si care neincetat m-a iscodit…

M-a pacalit cu vorbe-mbietoare
Jurand sa imi ofere doar splendoare
Mi-a smuls aripile si-acum le simt sangerand
Si-s blestemata sa raman pe pamant.

Pe pamant unde cunosc doar ura si durere
De unde nu mai pot vreodata s-ajung printre stele
Unde ma zbat intr-o mocirla-inecacioasa
Si plang neincetat c-as vrea s-ajung Acasa.

Nu-i nici un inger cu mine aici,
Toti au zburat, iar eu am ramas intre draci
Care se hranesc cu suferinta mea
Si-incet, incet pun stapanire pe fiinta mea.

Ma vor tari in iadu’-inflacarat
Poarta Raiului n-o s-o mai vad vreodat’
Doamne de ce m-ai lasat imbiata
De bestia incornorata?

Te rog ai grija de sufletul meu
Care e torturat atat de rau
Primeste-ti ingeru’-inapoi!
Nu-l lasa sa fie sfarsiat de strigoi!

20080120-Angel-Sanctuary5

P.S. : Я словно ангел без крыла
Зачем ты ранила меня ?

By VITAS
-Pentru cei care nu cunosc limba rusa:
Sunt ca un inger fara o aripa
De ce m-ai ranit ?

BrokenAngel

~ de flamesofjoy pe Octombrie 28, 2009.

Lasă un răspuns

 
