Cavou pentru sufletul meu

85135h5megvlpwkms5

Pana cand viata-mi va zambi din nou
Ma voi inchide-intr-un cavou
Unde nimeni sa nu ma poata lovi
Si unde suferinta sa nu o pot simti.

Blestemata-s pe acest pamant
Sa nu pot avea vreodata langa mine-un sulfet bland,
Care sa ma mangaie cu vorbe calde
Sa nu-mi mai simt mereu sufletul cum arde.

Viata ma pedepseste pentru greseli ce nu imi apartin
Si ma face neincetat sa simt doar gustul de pelin
Sa nu am vreo clipa de fericire-n lumea asta
Cu sulita sa-mi simt mereu strapunsa coasta.

Am gresit in viata asta c-am iubit
Un suflet care m-a ranit
Care m-a parasit ca pe-un capriciu
Desi pentru el am facut supremul sacrificiu.

Viata si simtirea mea a fost furata
De-o soarta cruda si insangerata
Ce m-a tavalit in mocirla rece
Si care-acum multumita vrea sa plece…

Lasand o gaura in suflet si-o durere crunta
Care acum in pamantul greoi ma scufunda
As vrea doar un cavou frumos cu flori
De unde nu mai pot simti fiori…

67130

~ de flamesofjoy pe Noiembrie 1, 2009.

Lasă un răspuns

 
