In cautarea fericirii

Happiness--Henry-David-Thoreau-Magnet-C11750605

In cautarea fericirii pierdute
Nu-i nimeni care sa vrea sa m-asculte
Fiecare isi vede de viata sa
…Iar eu raman cu tristetea mea.

Degeaba incerc sa scap de negura bruna
Care m-a facut sa nu mai stiu ce e o inima buna
Degeaba plang si-ncerc sa schimb ceva
Caci a pierit de mult fericirea mea…

Clipele frumoase ce le-am trait candva
Acum mi se par demult uitate undeva
As vrea sa le pot sterge praful gros
Sa le readuc, din nou, din haos.

Simt asa multa tristete si singuratate
Iar inima m-apasa foarte…
Plutesc in deriva ca un vas
Si nu reusesc sa mai gasesc ragaz.

Tot ce-am iubit vreodata a plecat
Ca un abur s-a evaporat…
Nu are rost sa spun acum ce simt
Caci, oricum, nimeni nu-mi mai ofera vreun alint.

Happiness_by_RenKram013 (Medium)

~ de flamesofjoy pe Noiembrie 5, 2009.

Lasă un răspuns

 
