Poveste trista

Nu v-am mai delectat sau enervat, in functie de caz-ca nu pot si nici nu as vrea sa fiu pe placul tuturor, de mult cu o poezie de-a mea…si cum o aveam scrisa de ceva timp bun, m-am gandit sa o alatur lantului de poezii, ale caror teme par sa nu se mai epuizeze niciodata.


Am o poveste trista pe pamant
Cunosc fericirea doar in gand
Ma gandesc asa din cand in cand…
Cum ar fi sa nu traiesc…doar visand.

Afara este frig si ninge
O lacrima pe obraz se prelinge
Indata ingheata si se zdrobeste de pamant,
Iar eu tremur din trupul plapand.

„Craciun fericit” e o urare,
Care pe mine mereu ma doare
Fiindca am multa amaraciune-n suflet,
Iar inima mea traieste-n bocet.

As vrea si eu odata sa zambesc
Sa nu mai simt doar ca-n zadar ma amagesc,
As vrea sa-mi pot deschide inima
Sa las sa intre bucuria…


~ de flamesofjoy pe Ianuarie 22, 2010.

Lasă un răspuns

 
