Visul…

Traiesc un vis frumos,
Din care nu vreau sa ma trezesc
Uneori mi-e si teama
Sa rostesc „te iubesc”
Se poate oare ca acum sa nu visez?
Si bucuria, chiar s-o imbratisez?

Chiar de nu vreau sa retraiesc acel cosmar
Cand sufletul mi-umbla hoinar
Mai am franturi de teama si suspin
Cand am impresia ca beau din cand in cand venin.

De cand traiesc pe-acest pamant eu cred,
Ca absolut nimic nu este cert
Azi te poti bucura de-un strop de fericire
Iar maine poti ajunge chiar si la pieire.

Incerc sa savurez aceasta clipa, care,
N-as vrea sa cunoasca vreodata cuvantul „moare”
Incerc sa cred c-ar putea fi-adevarat
Ca fericirea si la mine s-a uitat…

Dar am o teama ascunsa si nebanuita
Ca intr-o zi de tot ce iubesc voi fi parasita
Si ca voi cadea fara suflare
Neputand duce o durere asa mare.

Oare cum am ajuns sa-mi fie frica de un vis frumos?
La fel ca de unul monstruos?
As vrea ca ce-i trecut sa fie-uitat
Si sa nu-mi mai dea dureri de cap.


~ de flamesofjoy pe Februarie 3, 2010.

Un răspuns to “Visul…”

  1. frumos…

Lasă un răspuns

 
