Nelinistea din suflul meu

Simt ca m-apasa un blestem ingrozitor
Imi este teama c-am sa mor
Suflarea mi-e din ce in ce mai grea
Si mi-este foarte greu a respira…

Habar n-am ce se-intampla cu fiinta mea
Nu stiu ce m-a cuprins de-odata asa,
Imi simt tremuranda mana
Si simt cum mi se-intuneca privirea.

Ma simt atat de neinsemnata-n lumea asta
Si-i atat de plapanda inima mea
Nici nu ma mai pot misca
Tot Universu’ e-impotriva mea…

Vreau atat de mult sa scap
Si sa nu ma mai zbat
Unde e starea de bine?
Care nu-mi mai curge-n „vine”…


~ de flamesofjoy pe Februarie 25, 2010.

Un răspuns to “Nelinistea din suflul meu”

  1. e impresionant ce am citit… SI oamenii suferinzi…au nevoie de ajutor… din ce rezulta aceste trairi tragice? Poate cineva sa zica, ce inseamna suferinta pu el(ea)….>?

Lasă un răspuns

 
