Injectia letala

O injectie letala cu iubire
Este tot ce eu mai am in viata ca menire
Umbre adanci vei gasi in a mea privire
Rapusa sunt de-o simpla amintire.

Nicidata n-o sa pot sa inteleg
De ce destinul meu e-asa nedrept?
De ce trebuie sa suspin neincetat
Si sa am sufletul in pelin inecat?

Neinsemnata-i existanta cea terestra
Uitandu-ma pe instelata bolta celesta
Cu spini in suflet si cu sange-n ochi
Nu-intrezaresc nimic, la fel ca cei miopi.

Innegurata mi-e gandirea, voi ceda
E-atat de trista existenta mea
De ce nu pot avea si eu macar o data
Parte de-o inima neindurerata?

Decat sa am mereu o viata-atat de cruda
Mai bine as renunta si la ultimul strop de truda
Si as pleca in alta lume undeva…
Unde poate ma va-intelege cineva.

Ingenunchiez in fata forteleor divine,
Care au facut doar o umbra din mine,
Care m-au tavalit in namolul dens
Din care nu mai vad o cale ca sa ies.


~ de flamesofjoy pe Septembrie 1, 2010.

Lasă un răspuns

 
