Ai plecat…

Ai plecat din viata mea fara s-apuc sa-ti spun:
Iubeste-ma, nu fi nebun!
Te-ai indepartat si-n urma a ramas
Un suflet ce nu va mai avea ragaz.

Ai plecat fara sa-mi spui cum o faceai candva:
Somn usor, iubita mea!
Ti-ai lasat sufletul sa-si intoarca spatele
Din fata inimii mele.

Ai plecat
Si-n urma ta, nu te-ai uitat
Sa simti cum te chema dragostea mea
Si cum inima sfasiata te striga.

Ai plecat departe undeva,
De unde sa nu te mai pot chema,
Cand de durere rapusa voi cadea
Si-n mii de bucati ma voi destrama.

Ai plecat, n-ai vrut sa ii raspunzi inimii mele,
Cu-o picatura de placere
M-ai alungat din al tau suflet ca pe-un abur
Si de-amintirile frumoase nu ma satur…

Ai plecat si-ai uitat de clipele frumoase de-alta data,
Cand viata-n doi era minunata
Pe veci tu ai ales sa fugi de mine,
Cand ma gandesc nici nu-mi mai vin in fire.

Ai plecat, totul s-a-ncheiat
Si tot ce-am fost eu pentru tine ai uitat
Pe vecie m-ai abandonat
Sa fie adevarat, chiar ai plecat?


~ de flamesofjoy pe Ianuarie 17, 2011.

Lasă un răspuns

 
