Eternitatea…

Cautam eternitatea printre stele
O cautam in toate visele mele
Cautam eternitatea-n ochii tai
Evitand sa vad cat sunt de rai…

Incercam sa zbor cand ma tranteai la pamant
In ochii mei ai fost mereu un sfant
Pentru sufletul meu erai ca un soare
Cand te priveam ma umpleam de ardoare.

Cautam eternitatea-n lucrurile marunte
Fie ele chiar si-urate
Vroiam doar sa-ti ofer dragostea mea
Indiferent ca tie iti pasa sau ba.

Imi doream sa gustam impreuna
O pura dragoste nebuna,
Dar tu o respingei mereu
N-ai vrut s-atingi sufletul meu.

Cautam eternitatea fara a vedea
Ca tu doreai cu totul altceva
Cautam eternitatea-n tot ce era legat de tine
Fara sa stiu, de fapt, ca ea traia de mult in mine…


~ de flamesofjoy pe Ianuarie 20, 2011.

Lasă un răspuns

 
