Iubesc

Azi va delectez cu o poezie scrisa mai demult, cand aveam inima „umbrita” de o raza de dragoste efemera.

Acum iubesc.
Iubesc si simt ca infloresc.
Iubesc – e tot ce imi doresc.
Iubesc, sa fie un dar ceresc?

Desi ma simt atat de bine,
Ma mai gandesc la o parte pierduta din mine.
Cand sunt cu tine am sange-n „vine”
C-am suferit de vina-i:cine?

Sa traiesti pentru-a iubi,
Sa iubesti pentru-a trai,
Ma inreb:asta-i scopul de a fi?
Sau scuza de necaz-a fugi?

E liniste-n sufletul meu,
Dar cateodata-mi este greu,
Fiindca-mi amintesc mereu,
De ce avem odata, eu.

Am avut, dar nu mai am,
Am renuntat la ce aveam,
La clipele cand visam,
Nu mai e ce imi doream.

De-acum mi-e bine,
Ma intreb:oare-mi va fi si maine?
Vor curge oare lacrimi fine
Si pentru tine?

Lasa-ti inima sa zboare
Acum, ca-i tanara si tare
Sa stie a dragostei mireasma-mbatatoare
Ca de-o inabusesti, ea moare…

Atunci iubeam.
Iubeam si simteam ca traiam.
Iubeam si in orice credeam,
Iubeam – naiva eram.


~ de flamesofjoy pe Ianuarie 25, 2011.

Lasă un răspuns

 
