Strigat de jale

4225198771_df3b739ce7

În curând cred c-am să mor
Căci nu mai pot de-atâta dor
De-atâta suferinţă amară
Ce-mi face sufletul să moară.

Mi-e dor de tine, unde eşti?
Drumul spre mine nu-l găseşti…
Nu încetez să mă gândesc la tine
Când eram amândoi era atât de bine.

Acum îţi mai întind o mână
Să uităm durere şi minciună
Te rog nu lăsa în urma ta
Tot ce spuneai cândva ca-i fericirea.

Uită-te-n sufletul tău
Ştiu că şi ţie îţi e rău
Întoarce-te din nou în viaţa mea
Şi deschide-ţi inima.

Mă iartă dacă ţi-am greşit cândva
Nu am intenţionat nicicând asta
Întoarce-te şi îţi voi arăta
Că mereu eu te voi ajuta
Şi am să te iubesc nespus
Nu vom mai şti ce-nseamnă apus.

crying

~ de flamesofjoy pe Noiembrie 25, 2013.

Lasă un răspuns

 
